första november

Jag har kommit på att jag är världens dåligaste bloggerska... Man måste ju fan uppdatera den också? Höhö..
Jaja det har varit haloween hela helgen och den har blivit super lyckad! Jag var först på maskerad hos Elin i fredags och firade mormor på lördagen men åkte sen hem och fortsatte festa en aning..
Idag har jag bara tagit det lugnt efter en drastisk helg, bland annat sett matchen mellan malmö ff och bp tillsammans med moder, fader, broder, Mia och den lille mannen :) Mysigt och Tage älskar när man sjunger för honom, så fort man slutar så börjar han grina.. Hihi mitt lilla fan ;)
Nu sitter jag och ser på heartbreak hotel och antar att det kommer bli en tidig kväll..
hehe ... försökte vara lite evil men jag lyckades inte ;)

Kommentarer
Postat av: hanna

tuffa bilder älskling! <3

2010-11-04 @ 20:51:03
URL: http://hannaajangenfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0