kärlekens bandvagn

Hola, nu sitter en trött tjej framför datorn och försöker nöta in saker och annat som jag måste lära mig.. Säger faktiskt inte vad för det får ni veta i ett senare inlägg. höhö. Igår så var jag först uppe hos Jocke med pågarna och förfesta lite blev det eftersom vi stack vidare till Sandra vid halv två. Mycket mysig och trevlig natt :)
¨Vid fyra kommer bror , Mia och Tage kommer hit i kväll för att se på MFF-HIF matchen med oss här hemma. Som ni ser så träffar vi dem ganska så mycket nu för tiden. Det är väldigt trevlig att vi träffas så mycket nu inte bara för att de har fått barn utan för att det är så liksom. :)

Nu ska jag gå och städa klart lite på mitt rum, hoppa in i duschen och bara njuta av sista dagen på lovet.
I morgon börjar allvaret igen. Måste sätta igång med min andra blogg till projektet denna veckan.
Det blir att jobba tusan med det och sen så träna hårt med pappa :)
Hoppas ni får en super bra dag!

Fasters älskling är redo inför kvällens match!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0