Oh what a day!

Bakisdagar är bra dagar...eller har man fel? Jag tycker att man får unna sig någon sån i veckan, två kanske för att man har lov och allt. ;) Igår så hade jag en jätte mysig dag i Lund tillsammans med min kära kusin Frida. Vi käkade lite lunch och snackade mest en massa skit men sånt tycker vi är ganska behagligt:)
På kvällen så stack jag och några av mina tjejkompisar ut i Malmö på Etagé, dansa inte alls.. drack mest vilket bidrog till bakisdagen(y)
Jag har sovit hela dagen typ..fixat och trixat med lite småprylar här hemma också... Kanske ska man bowla i kväll.. (impuls??) men jag tror det skiter sig ganska så rejält.. 
I morgon är det fredag och lovet är snart slut.. 
Hoppas att alla har haft en super dag! Puss
bild tagen igår, älskar min klänning 
men saknar mitt hår... ska odla nytt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0