snart jul.. hur gick det till?

OOOOOH vad jag suger på detta med bloggar just nu.. Kanske bara för att jag har ett sjukt stort projekt framför mig som man fastnat i totalt.. Jag menar..det ska ju vara inlämnat i..hmm vad var det nu? Jo, JANUARI?!?! Hur fan gick detta till? Det är snart jul, får ångest över att jag inte kan köpa allt jag vill... får ångest över att jag måste skaffa jobb.. och att jag aldrig får ett.. Jag har ångest över att det är ett halvår kvar tills jag åker till Turkiet med världens mest älskade människor.. Vilken jävla ångest dag.. Jag får ta tag i detta nu.. FAN TA MIG SJÄLV!
Annars är allt som det ska, livet leker.. singel och sökande.. Ska på "dejt" med min bästa killkompis på fredag(y)
Jag tycker mina vänner är snälla, mina föräldrar är på topp just nu.. Jag är nere på botten.. eller kanske strax under ytan.. en luspank student som inte har någon koll alls? AAAAAAAAHAHAHAH.. godnatt :)

Jag hade tråkigt i badrummet en dag så jag klippte lugg... brist på saker att göra (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0