host..host..

Hallå i stugan!
Har inte skrivit på länge så slänger in ett litet inlägg här nu då..
Idag är jag lite krasslig..eller..har sjukt ont i halsen och fryser och känner mig allmänt kass.  Gick till skolan idag för att ta skolfoto sen fika jag med några av mina underbara vänner efter. Jag åkte faktiskt hem sen för kände mig inte alls kry. Har sovit ungefär hela dagen och just nu sitter jag och pluggar till historieprovet i morgon.. kul!
Vi ska käka däänsk fläsgesteg idag med äpplekaga (skånska) till efterrätt.
Mamma och pappa har varit gifta i hela 30 år idag så ett stort grattis till de båda! Nu ska jag fortsätta plugga och sen försöka ta mig in till stan i morgon.. får ju betala en hel del för mitt busskort är sönder. JÄVLA CHIPP! Det ska ju inte gå sönder bara sådär, håller ni inte med???? Aja, ha en super kväll så hörs vi.. seya! ;)

Tog ett litet foto i morse innan skolan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0