Its cool.

Hello.. 
Ni vet kärlek, det suger verkligen. I alla fall när det går som värst. Det är ett spel liksom. Det går aldrig "sådär". Antingen så vinner man eller förlorar, det går antingen bra eller dåligt. Dåligt för det mesta. Jag ska inte tänka mer på kärleken nu. Den får komma till mig, tänker inte söka längre. Just nu ska bara bara tänka på mig själv. Skolan, vänner och träna heltid! Ni som har hittat "den rätta" ta vara på honom eller henne för det är livets största gåva. Sumpa inte chansen utan gå all in. Det tänker jag göra när jag vet vem som är rätt för mig. 

I går var jag ute med Joucy i Lund. Drog bland annat till Wrap House och Spisen. En helt okej kväll, blev en ganska tidig hemfärd. Hoppas alla har haft en toppen helg. Ska upp kvart över fem i morgon. suck! Och tänk nu på det jag har sagt. Puss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0