Lämna det bakåtflutna före dig (y)

Hallå alla mysare! För det är faktiskt mysväder just nu, i alla fall i Skåne. Jag har precis kommit hem från skolan och sitter och lyssnar på lite John Mayer. Bland annat "Slow dancing in a burning room". Det är min favorit låt av honom faktiskt. Om ni inte fattar rubriken så kommer det från Lejon kungen hah. Pumpa är en skön snubbe han! ;) Idag var jag och pappa i stan efter min skola och köpte mitt efterlängtade överkast från Indiska. Det är riktigt, riktigt fint! Såhär ser det ut... 
Fint va?! Jag tycker i alla fall jätte mycket om det. I helgen så gjorde jag inte så mycket. Jag var hos mina kusiner på middag i Lördes och sov över där. Det var verkligen hur god mat som helst och jätte mysigt. Jag var där jätte mycket när jag var yngre och det dyker upp en massa minnen så fort man kommer dit. Mysigt!

Nu så ska jag bara ta det lugnt efter en lång dag i skolan. Hoppas alla haft en super dag! Puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0