Lyckad dag!

Hallå!
Idag har det varit en helt underbar dag. Super bra väder osv. Jag vaknade och direkt när jag steg ner för sista trappsteget så gick larmet igång och securitas ringde........ SUCK! Det har hänt mig fem gånger nu att larmet har varit igång när jag har varit hemma eftersom mina föräldrar brukar skynda sig till jobbet så glömmer dem att jag ligger och nannar riktigt skönt där uppe.. Lite komiskt att securitas vet varför larmet ringer också. De är antagligen vana tror jag. hahah. ;)

Jag åt en härlig frukost hemma hos Matilda idag. Scones och vaniljte. Underbart! 
I kväll så kom min bror, Mia och Tage hem till oss för lite middag. Det var verkligen jätte mysigt och blir alltid lika glad när lille Tage kommer. Man lever liksom i en helt annan värld nu. I morgon ska jag upp och springa. Börjar med tio minuter som min vän Emma sa att man skulle göra sen ökar man tiden gång för gång man springer så vänjer man av kroppen för träningen. Ett litet tips bara, ni som tycker det är jobbigt att springa. Satsa inte allt i början :) Här kommer lite bilder från i kväll och en lite rolig bild som pappa tog när de var i egypten. 
Natti! 
Så fort Mohamed i Egypten (städaren)  fick lite dricks så gjorde han denna
under dagen som mamma och pappa var på stranden. 
En krokodil av handdukar med pappas läsglasögon. Gulligt :)
Min lilla älskling ger blicken åt sin far.. haha, det börjas i tid ;) 
Stolt farfar..


Han ska kläs med stil, den lille. Rolling Stones tröja och allt ;)


Och jag... Jag var bara riktigt glad över att digitalkameran hade hittat hem igen (y) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0