mega ångest..

Okej, som ni kanske vet eller jag kanske nämnt i något annat inlägg (Håller faktiskt inte koll) Så är jag jätte rädd för spöken. Mina föräldrar har varit i Egypten i en vecka nu och jag har sovit själv i en hel vecka förutom när jag sov hos min bror. Det har gått hur bra som helst från och med igår kväll. När jag satt och kolla på tv så hörde jag praktiskt taget steg som gick på ovanvåningen. Precis så som det låter när någon i familjen är där. Och att någon sprang i trappan. 
Jag menar hur normalt är det?!
Aja, måste erkänna att jag blev livrädd och ringde in till min faster för att be om sovplats.... (a)
Jag sov där så klart men gud vilken ångest jag hade dagen efter. Jag hade bestämt mig för att städa hela huset inklusive mitt rum men mitt rum förblev ett råtthål en dag till. Jag vågar verkligen inte gå upp dit i kväll och sova där.. Får se hur det går. ^^

Det är i alla fall skönt att ha mamma och pappa hemma igen. Det blev så tomt de sista dagarna utan dem. 
I morgon är det den sista dagen i skolan. ska nog sticka till gymmet efteråt. peppad? ... Näe.. 

Just nu sitter jag och kollar på Sverige-Holland. Holland sopar ju mattan rent ut sagt.. go go go!! 
Du som är så bra enligt alla källor... visa för fan vad du går för nu då? 

Kommentarer
Postat av: Amanda Lilja

Han ÄR bra, men han kan inte göra allt. Suger hans lagkamrater så spelar det ingen roll hur grym han är. Tyvärr! ;)

2010-10-12 @ 22:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0