Projektarbete!

Okeej, nu har jag filat lite med mitt projektarbete... Jag har ju inte avslöjat vad det ska handla om än. Det ska handla om just bloggar! Roligt och väldigt bekvämt eftersom att jag bloggar själv och kollar in flera bloggar om dagen. Jag ska själv göra en annan blogg till mitt projekt där ni kan gå in och kolla hur det går och se intervjuer med människor osv. Hoppas det blir bra!   

Om någon bloggare vill bli intervjuad med mig och hamna i bloggen så är det bara att slänga iväg ett mail till mig eller en kommentar. (y) Hade uppskattat det. Även ni som kanske inte bloggar men är intresserade?



Btw, det snöa igår här hos oss... Vad är det för fel på värmen liksom. 
Visst hösten är mysig om det är fint väder med alla löv osv. men snö? 
Kom igen va!
Lite härliga sommarbilder som jag tog för något år sen får komma
in i min blogg nu när det är så kyligt ute. :)
Tyvärr så störde jag och min kusin larverna mitt i deras orgie men wtf..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0