Teknikens dag!

Godkväll!
Jag har haft en väldigt rolig dag i dag, jämfört med vad de andra söndagarna har haft att erbjuda. 
Mamma behövde lite hjälp idag för de hade teknikens dag idag på LTH. (Lunds tekniska högskola) 
Det är faktisk väldigt intressant och roligt att gå runt i de olika salarna och kolla på tekniska grejer. Jag hann dock inte göra det idag. Var upptagen med att stå i receptionen och dela ut program, godis och ballonger till barnen. Jag träffade också min gamla tekniklärare där. Trevligt(: 

Nu är jag verkligen slut och min mage värker verkligen så har sovit en timme eller två nu. Det har dock inte gått över men men... Jag var ju ute på Hipp i fredags också, SKITKUL! Förutom det som hände i slutändan men det skiter vi i nu. Vi för festade loss hos Mikaela först och drack massa mojito och grejer. Riktigt gott, min favvo drink och hon var riktigt bra på att blanda. Vid halv tolv stack vi in till Hipp. Tack för en super trevlig kväll Mikki! 

Nu ska jag käka lite sen kolla film hela kvällen. I morgon ska man upp vid sex igen.. mindre roligt.. Hoppas alla har haft en toppen dag! Puss. 
Man får en sån här fin tröja när man jobbar där. 
Kan också vinnaen men varför ska man försöka när man får de gratis? ;)
Har en lila, blå, rosa och röd och så nu denna gröna :)

Kommentarer
Postat av: mikaela

haha tack själv hun! och det stavas MIKI :D puss

2010-10-12 @ 22:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0