utropstecken

Okeeej, fan! Fick skriva om hela skiten för att safari stängde ner sig... sug! Jag som formulerade ordet så fruktansvärt bra innan... Ni får nöja er med dessa ord...
I alla fall för några minuter sen så satt jag och tänkte för mig själv. Vem är jag? Alltså vilken stil har jag? Jag känner mig så jävla tråkig hela tiden. Som en i mängden. Jag vill ha en rolig unik stil men det är verkligen jätte svårt att hitta en. Har ni tips, råd eller ändrat er stil bara så? Kan man göra det utan att folk tror att man härmar andra? Är det lagligt ens? hahahaha sjuka tankar men vafan. Jag behöver seriöst hjälp! Ni som känner mig, är jag tråkig? Hur ser jag egentligen ut?? Jag tycker att jag är tråkig, torr som bark.... fyfan suck!
jag menar förfan.. kolla? tråkig, tråkig, tråkiiiiig!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0