We like to party!

...Yes we do!
Godmorgon!
Jag har faktiskt sovit riktigt gott i natt, somna vid tolv igår. (brukar annars somna vid ett, halv två) 
Idag så har jag städat huset och lite smått och gott. Pappa och jag ska snart bege oss ut till Center Syd för att fixa lite saker. Mikaela fyller år idag och blir myndig, grattis snutt! Vi brudar ska ut till Hipp i Malmö i kväll för att fira sockerärtan. Före det så ska jag sätta på mig en härlig ansiktskask för min hy i ansiktet är hemsk!
Hoppas alla får en mycket trevlig dag och afton! Puss. 
Har jag rakat skallen??? Ser ut som det på bilden iaf... 
Men nope, bara uppsatt! 
Ooooch ser ni? Rummet? STÄDAT! 

Ni fick en liten skymt på fotona på spegeln också. 
Jag och pappa till höger
Morfar och jag till vänster :) 

Kommentarer
Postat av: Cissi

Ska vi följa varandra via bloglovin? :)

2010-10-01 @ 13:57:19
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0