Been there, done that!

Godmorgon, eller god förmiddag. Eller så kanske det är förmiddag före tolv? Äsh orka bry sig.. ;)
Det är så skönt att ta helg redan på onsdag kväll medan alla går i skolan dagen efter. 
Igår så körde vi och hämtade min syster i Lund vid åtta, mamma hade kommit på en riktigt god middag. 
Vi åt ost tortilini i grädde (som carbonara typ) Och till det hade vi rostade rotfrukter med flingsalt, delade småtomater tillsammans med mango och en sallad av nötter, ruckolasallad och sockerbönor och rostat bröd. :) gott!

Nu så ska jag städa och tvätta lite och klockan tre bär det av till mormor och morfar för fika, där rök veckans hålla igen träning...... kakor, muffins, bullar, saft och ja... haha men det är ju mormor och morfar trotts allt. :)
Jag ska försöka vara lite flitig och sen fixa till mig lite, ni vill absolut inte veta hur jag ser ut just nu haha. 

Hörs i kväll eller något, Puss! 
en gammal bild från sommaren 08 tror jag bestämt, 
slutet av nian är jag säker på (: 

Kommentarer
Postat av: missbill

Heey! Tycker inte du vänner ska vara ärliga? jag var ärlig mot min kompis och sa precis vad jag tyckte om hennes läpparoch att hon borde göra som jag förstora läpparna, nu snackar hon skit om mig på sin blogg får man inte vara ärlig?

http://sarabillstroom.blogg.se

2010-09-23 @ 17:19:09
URL: http://sarabillstroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0