Debatt!

Godkväll. 
Jag hade nyss världens längsta debatt om valen, argument och partier precis på facebook. Det är där det händer;)
Hahah. Det var faktiskt rätt så roligt men jag blir ändå upprörd för det handlade om SD. Och alla har ju olika argument mot dom. Jag själv är inte alls på deras sida. Menjag tycker dock inte att mina argument är dåliga. 
Om ni vill se diskussionen så sök på Amanda Marié Tempte på facebook och gå in på min logg så ser ni min statusuppladdning med cirka 50 kommentarer under. Tyck gärna till genom att slänga in en kommentar här. 
Så tummen ner för SD
För att jag inte får någon sovmorgon i morgon
För att jag inte har tränat på evigheter


tummen upp för miljöpartiet
för att jag snart tar studenten
för att alla jag känner är så jävla bra
För att mamma köpte massvis med godis till i kväll (:
För bakisdagar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0