en mysig helg.

Härliga människor!
Detta har varit ett helt underbart slut på en perfekt helg tillsammans med familjen. Vi åkte ut till Blentarps trakterna för att plocka svamp en hel dag och ja, vi fick svamp så att det räckte och blev över! Dock inte så många kantareller. På kvällen rensade de äldre svampen samtidigt som jag satt och mös med Tage. 
Vi åt en god middag på kvällen för att fira min bror och pappas födelsedag. Vid nio stack jag in till Malmö med Rebecca för lite roligheter. Sov där i natt så var hemma vid tio så denna dagen har spenderats mestadels i min säng framför tvn.. Har pluggat lite också. Och nu... nu så ska jag fortsätta min myskväll framför tvn till en bra film på tv med tända ljus och en kopp te. Nu saknar man bara en pojke som kan hålla en sällskap hah. Ha en fortsatt trevlig söndagsafton! Puss :)
Han betyder verkligen allt!
Vi hade varit väldigt flitiga och här får ni beviset! 
mys

Kommentarer
Postat av: elin kärlek♥

vad mysigt bilder :)

2010-09-27 @ 00:16:18
URL: http://elinamour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0