helt okej dag, tills tandställningen flög in...

Tjenixen!
Just nu sitter jag och kollar på världens sjukaste komedifilm på trean.. sjukt överdriven så man nästan spyr. 
När jag var hos tandläkaren igår så bad de mig att sätta in min tandställning av plast lite oftare för att mina tänder flyttar sig hela tiden. Så nu sitter jag med plastamöget i munnen och gud som in i helvetes jäkla svordomar vad det gör ont!!!!!! Får panik men om man vill vara fin så får man lida pin.. Jag skulle inte haft en fast tandställning i två och ett halvt år och sen vara slarvig i slutändan så de blir lika dana igen. Så posh it!!

Jag vill verkligen ut i morgon kväll men alla människor är så himla tråkiga som vill stanna hemma och mögla.. 
Så det får antagligen bli samma sak för mig, typiskt! På dagen ska jag i alla fall gå en runda i Lund med syster
innan hon ska klippas. Hoppas ni har haft en super bra dag, det har jag i alla fall. Puss & godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0