höst.

Godmorgon! 
Hoppas alla har sovit gott? Jag hade jätte problem med att sova igår kväll. Jag hatar verkligen att sova när jag är själv hemma, är så jävla mörkrädd. Så jag ringde Matilda som bor bara några få hus bort och frågade om hon var på väg hem från festen som hon skulle på, det var hon så hon hämtade upp mig på vägen. Så natten spenderades i samma säng som henne och det var skönt ska jag be att få tala om. 
Nu har jag precis kommit hem, vi åt gröt till frukost, det blev hälften mannagryn och hälften havregryns gröt. Det var faktiskt riktigt gott! Nu sitter jag här hemma och är typ helt död. Idag kommer Victoria hem till mig och ska sova här så det blir ingen ensam natt för mig i natt heller. Vi har ju som sagt ett spöke i vårt hus så just nu springer min katt runt och jagar det, tycker inte alls att det är läskigt faktiskt hahah. Just nu lär jag mig travelin soldier med dixie chicks på gitarr, lyssna på den. Världens bästa låt! Hoppas alla får en super dag. Ciao! :)



Kommentarer
Postat av: S

Hur känner du rasmus iwan och vad har ni för relation?

2010-09-13 @ 09:06:20
Postat av: Amanda

vem är du?

2010-09-13 @ 17:25:29
URL: http://amandatempte.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jag och Rasmus är bara kompisar.

2010-09-13 @ 17:31:55
URL: http://amandatempte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0