idol 2010

Ja många av er såg säkert idol nu precis på tv. Det var riktigt roligt faktiskt och så duktiga stockholmarna var detta året, riktigt lyckad start! Gud vad jag vill söka igen, har jobbat på mitt eget sound ganska så mycket nu efter att jag besökte idol i Malmö, så det går framåt i alla fall men har en bit kvar, så kanske nästa år? ;) 
Nu hade jag faktiskt tänkt att koka mig en stor kopp te och krypa ner i sängen och kolla en bra film. Min dvd är ju fortfarande i sönder så det får bli en gammal VHS. Jag har verkligen tittat i sönder dom nu varje gång jag ska somna men men. I morgon så ska jag upp ganska så tidigt till skolan, sista dagen sen är det helg igen. Ska nog ta en vända till gymmet också. Saknar det hahah.  Och glöm nu inte att kolla på topbloggarna som sänds nu. Ni kan hitta det inne på aftonbladet. Godnatt ! :)

Kommentarer
Postat av: Chawo

Sååå fiiin header :O

2010-09-08 @ 19:07:54
URL: http://chawo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0