kylan drar in över Sverige :/

Tjo. 
Just nu sitter jag och lyssnar på lite Coldplay medan maten ska bli färdig där nere. Idag har jag varit ledig som vanligt, har städat och lite sånt. Det börjar bli riktigt kallt nu så får snart ta på sig vinterplaggen. 
I morgon firar Mikaela sin 18 års dag så vi ska dra ut till HIPP i Malmö på kvällen. Taggar! I kväll ska man se idol och Kenza&Tyra show bland annat. Det får man ju inte missa. (:

Ingen sa att det skulle bli enkelt men inte svårt heller. jag saknar dig men kan inte försöka få detta att fungera på egen hand. Jag behöver din hjälp, har försökt så många gånger.  Känner mig så himla hjälplös som väntar på något som aldrig utvecklas. Kanske var detta fel från början? Kanske har jag gjort ett magplask igen. Tycker om dig mer än allt annat. 


bild från Kroatien förra sommaren. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0