rubrik?

Godmorgon! 
I natt har jag sovit som en prinsessa, äntligen säger jag bara! Har haft så himla svårt för det de senaste nätterna. Hade världens mardröm igår natt men vi går inte in på detaljer här inne. ;)
Vaknade och kollade ut över mitt rum som bokstavligt talat ser ut som ett rent helvete. Får bli en storstädning idag. Nu ska jag ner och käka lite havregrynsgröt med äpple och kanel och dricka en stor kopp te. 
Går bara två timmar idag i skolan, det ska bli skönt att inte komma in genom ytterdörren klockan kvart över fem idag. Köpte lite roliga saker igår, bland annat detta ugglehalsbandet från H&M (80 kr) 
sött va? :) Nu ska jag dra mig ner till the kitchen för att vara kock
i cirka fem minuter! Hoppas alla får en toppen dag så hörs vi sen, ciao. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0