sjusovare?

Godmorgon alla sjusovare!
Jag skulle antagligen inte bloggat nu men en riktigt knasig pojke ringde och väckte mig i morse klockan åtta MITT i en riktigt ball dröm. Orkar inte förklara den, men sjukt var det. (:
Så efter att vi hade pratat färdigt vårt lilla morgonsamtal så var jag tvungen att stiga upp. Skulle ju ändå gå upp vid halv nio, nio så.. 
Jag åt en riktig mättande frukost i morse vilket jag inte har gjort på veckor. En stor kopp te, keso med frukt, nötter och honung och två mackor. Så nu är jag riktigt mätt! 
Vid elva nu så sticker jag och syrran in till Lund för att kolla lite kläder osv. Sen åker jag hem för hon ska klippas. 
Får se hur det blir i kväll om någon underbar person vill hänga med ut, annars blir det till att stanna hemma :/
Hoppas alla får en super dag! Puss. 
Älskar min morgonrock, hade helt glömt bort den!
Från Thailand :)
riktigt skönt tyg också (: 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0