sömntuta!

Godmorgon! Hoppas alla har sovit gott, jag har sovit som en stock i alla fall! Jag är så störd för måste verkligen ligga kvar i sängen tills klockan ringer även fast jag har vaknat. Snoosar på mitt egna lilla sätt haha ;) Men när jag inte ställer klockan så vaknar jag inte alls, så det är ju bäst så! 
Frukost är heller inte min grej, det vänder sig liksom i magen på morgonen. Vet ni något bra tips på vad man kan äta på morgonen som inte är så tungt liksom? Bara så att man får i sig nått. Om ni gör det så släng in en kommentar här nedanför. 
Idag så har jag bara två lektioner, rätt så softa sen i morgon är jag ledig och på fredag med. 
Nu åker jag och pappa in till stan, ha en bra dag alla! :) 
Sämst kamera men det här är faktiskt väldens bästa tjejer. 
Visserligen så är två av dem borta. Bilder sen senlunchen igår. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Enkla frukostar!

* Naturdiet (finns att köpa på typ ica o konsum) väldigt enkla att få ner...o vissa av dom väldigt goda, dessutom håller du dig mätt på dom ett par timmar.

jag brukar köpa med tropisk smak för den e supergod...dom andra går ner , men e inte lika goda som denna =)



2010-09-01 @ 22:50:57
URL: http://diods.blogg.se/
Postat av: hanna

hahahahah vilken BILD :O <3

2010-09-08 @ 17:52:18
URL: http://hannaajangenfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0