Vad gör vi?...

...NU KÖR VI!! 
Jag var helt okej bakis i morse, kom inte ur sängen förens två något. Det var ett jäkla gille igår för Ida. 
Tackar så mycket för den goda maten och festen i helhet. Om en halvtimme typ så drar jag vidare på förfest hos Josse innan vi beger oss till Björka. Har aldrig varit där men det ska bli roligt antar jag. Har hört mycket om det. 
Så nu är jag peppad till max! Köpte ett linne på Gina här om dagen som jag har på mig. Visserligen fanns det bara XS och L kvar så jag tog L så nu sitter den som en klänning men är ursnygg! (;
Hoppas alla får en bra kväll. Och btw...I morgon ska man ju rösta???
Jag har inte bestämt mig än. Antingen Centern eller Miljö, blått eller rött? Äh, det känns som att jag inte har någon åsikt över huvud taget. Alla partier har något bra och något dåligt. Sverigedemokraterna blir det i alla fall I.N.T.E!


Här har ni den, underbar! :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Jättefint :) hoppas du har en kul kväll! Puss/ syster

2010-09-18 @ 17:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0