varm, kall? Svettas, frysa???

Nu får fan kroppen bestämma sig, är trött på att svettas sen frysa osv. Jag mådde verkligen dåligt igår, lika dåligt idag. Jag gick och la mig vid halv ett, vaknade igen vid halv fyra och somnade inte förens vid sju något. 
Jag har inte varit sjuk på länge så nu bryter det ut i mängder. Jag ska sova, dricka te och tycka synd om mig själv haha. Nu skulle man haft en pojkvän som tog hand om en(; 
Mamma kom in i morse och oooooooops......Hon såg all disk på rummet. suck, jag orkade inte ta undan allt igår, var helt död! Så nu så ska jag städa rummet innan jag lägger mig i soffan och stannar där hela dagen. 
Ha en super bra dag alla, i morgon kommer syster hem. 
En bild på mig och Mimmi från Idas 17 års fest, helt okej nykter :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0