vilken jävla dag!

HaliHalå! 
Äntligen är man hemma från denna otäcka måndag i skolan. För sov mig starkt i morse eftersom mobilen hade dött under natten fast jag hade satt den på laddning så alarmet ringde inte. SHIIIT var det första som kom ur mig denna härliga morgon. Hann inte äta någon frukost, fick köpa något när jag kom fram till Malmö. Men det var proppfullt på tåget på väg till skolan så jag höll på att svimma av värmeslag eller något liknande. 
Fick slänga i mig en fralla och jouce samtidigt som jag sprang till bussen, missade bussen till värnhem så var tvungen att ta stadsbussen till g.a torg där jag skulle få byta buss en bit längre bort. 
När jag väl var framme hade jag tre minuter på mig att byta om och jag såg ut som ett helvete. Jag hade inte sovit en blund i natt så var inte alls sugen på att dansa klockan åtta på morgonen. Jag snubbla och slarva med jätte mycket...... Efter det så stack jag och Josefin till Åhlens där det blev lite smått och gott som köptes. Efter det hade vi lektion, helt okej där faktiskt... Förutom att vi nu ska jobba i flash vilket jag HATAR. Men men, det blir vell helt ok. Sista lektionen var historia, somnade nästan på den. Och sist men inte minst så fick jag världens blåskatarr precis när vi slutade skolan så nu har jag suttit på toaletten med litervis av citronvatten i en timme. Men annars har det varit en härlig Måndag! Dagens ilandsproblem kanske? hahah. 

I morgon får jag lite money så jag ska gå och shoppa lite, alla dagar kan inte vara perfekta så jag hoppas att kvällen blir helt okej i alla fall. Ska koka mig lite te och plugga senare. Hoppas alla har haft en bra dag! :) 

p.s Om ni kan ge något bra tips på hur man undviker blåskatarr eller så så kom gärna med det
för jag har det 24/7. 
bilden är ju inte fin någonstans på mig, jag och Victoria i helgen
efter en hel del vin och skit snack (; 

Kommentarer
Postat av: Helena

blåskatarr/urinvägsinfektion: Drick MKT citronvatten, ät fil o yoggi (som balancerar ph-balansen), ha varmt om fötterna, sitt aldrig o bli kall ute, Drick tranbärsjuice, ät tranbär (finns på ica bland naturgodiset), Ät o drick inget med mkt socker i då det kan göra det värre (tex läsk o godis)

2010-09-14 @ 13:34:53
URL: http://diods.blogg.se/
Postat av: helena

sen finns det mer saker, men de kan vi ta över msn istället...kanske inte så kul för dig att dom skrivs här tänkte jag =P

2010-09-14 @ 13:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0