Vin, jag måste ha vin!

Godkväll.. så töntigt det låter btw, haha. Nu så sitter jag här och är precis klar med mig själv, rätt så nöjd faktiskt. haha. Snart så ska jag och pappa bege oss till Staffanstorp. Jag ska ju övningsköra dit så vi får se om jag kommer fram i tid, det ösregnar nu också så -.-
Det kommer i alla fall bli en toppen kväll med förhoppningsvis god mat och trevligt folk. Känner bara en person förutom Ida av 30 stycken men det blir säkert skitbra! (y) 
I morgon bär det av till Björka efter förfest hos Josse så denna helgen kommer bli super! Hoppas alla får en trevlig kväll så hörs vi : Ciao!


Så ser jag ut just nu. men vet ni? Min städning hjälper fan aldrig!!
Lika stökigt igen...suck, jag behöver en permanent städerska :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0