ett sjukligt inlägg..

Hello! Här sitter en sjuk Amanda som är måttligt irriterad för att hon inte kan jobba i morgon. Har verkligen försökt att glömma bort min hemska hosta och förkylning denna helgen men det blir bara värre och värre. Tog tempen hos Matilda idag och hade ingen feber men sen när jag kom hem idag igen så visade det sig att jag hade feber i alla fall.. gött.

Det värsta med mitt jobb (jobba frukost på ett hotell) är att man kan knappt hitta en ersättare och det finns ingen chans att de kan ersätta mig i morgon så jag har kämpat denna helgen åt att bli frisk. Men folket här hemma tvingar mig att stanna hemma, det är ju bara äckligt om jag ska gå runt och snora i all mat. Längtar inte till i morgon bitti då de säkerligen kommer ringa och skälla på mig.... Får be dem läsa min blogg så de får se att jag är verkligen super ledsen över det.


Nu ska jag dricka upp mitt goda honungs-vatten och sen sova ruset av mig. Puss&Kram :)

några veckor gamla bild.. har min favorit skjorta på mig btw. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0