men hallå där...

Helt slut.. har gått i stan en hel dag min Linus, vi fixade lite balkläder till honom och sen shoppade han loss... Ville också men fick följa med honom, man är ju så generös ;) Så är riktigt trött nu. Nu är det bara 68 dagar kvar till studenten (tror jag) Jag längtar som in i helvete. Jag ska bara hitta en jäkla klänning, det är ju så tråkigt att ha en som alla andra har. Men det finns ingen specifik affär i Malmö som är "unik". Bara de gamla vanliga H&M osv. I kväll ska jag bara ta det lugnt, kolla några avsnitt O.C. I morgon är jag ledig, tänkte nog springa en runda då om det är fint väder. Puss och kram så hörs vi!
Matildas tröja, ska sno den när hon inte ser. Love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0