Mr.Saxobeat

Hejhopp!
Sitter här i mjukis kläder och bara njuter av att det är Fredag kväll.. I morgon bitti ska jag jobba men sen på kvällen blir det fett ös medvetslös! Min vän Alexandra fyller 18 och ska ha en stor lokalfest.
Det kommer bli toppen!

Igår så var min bror och hans sambo Mia på besök, de hade som alltid lille Tage med sig. Han är så otroligt fin.. Tror inte ens att jag kommer få ett sådant underbart barn. Om man får säga så? ;) Nu kan han äntligen gå i sin gå-stol och skrattar exakt hela tiden.
Min syster har flyttat ner till Skåne igen, fått jobb och alltid. Är så stolt över henne, som jag har skrivit innan så är hon min förebild. Älskar henne så otroligt mycket, min bror också så klart! :) Oooooch, måste bara påpeka att jag inte har blivit luran något alls idag!

Alltså.. ni får ursäkta mig på denna bilden, vill bara spy på mig själv..
Men ser ni min älskling? Finast i världen..
Min outfit tills i morgon, men har dock inte bestämt om jag ska ha shorts i stället. Kjolen och linnet är från ZARA. super sköna klädesplagg, en rekommendation!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0