Ny design!

Nu har jag äntligen bytat design och header. Det kanske inte blev den finaste headern men den får duga så länge. :) Dock är inte min blogg designad av Erica Freij längre men vet faktiskt inte hur man får bort det-.-

Meeen så fick jag MVG på mitt projektarbete och det är jag så himla glad och stolt över. Och verkligen värd också för den delen så många timmar som jag har suttit med det här hemma. Så ett plus till lilla mig! Nu ska jag koka te och kolla lite på One three hill innan jag somnar. I morgon ska jag på vattengympa på kvällen. Sa ju förut att det inte var värt pengarna..Men det var innan jag visste att jag skulle bli en latmask om jag slutade på det så ready to go again!;)  godnatt.

Idag hade jag en helt ny typ av frisyr. Jag gick faktiskt in en snabbis på Angelica Blicks blogg i morse och såg hur hon satte upp sitt hår. dock har hon längre lugg än jag så det fick bli lite ändring. Men gå gärna in  här och kolla för det blev skitfint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0