ett glatt humör!

Idag har jag och pappa kört en lång runda med bilen, så jag kommer igång och blir bra på det. Det går helt okej men jag behöver öva på att backa, parkera och sånna småsaker. Jag är bäst på att köra fort och har svårt att ha kontroll över bilen när man ska köra sakta... Rallybrud dårå! ;) Idag är det fint väder i alla fall! Det har inte varit det på ett bra tag så vi får hoppas att det håller i sig!

Nu hade jag tänkt att träna lite med hantlar och så, måste komma igång med det igen nu... Börjar bli lite väl otränat för tillfället, haha. Ska börja simma med syster nu också snart och funderar på att verkligen satsa på vattengympan, det är verkligen något som jag tycker är skit kul. Och då tycker jag att man får unna sig den konstnaden?


Carolina gynning har gjort en helt underbar ny tavla som jag så gärna skulle vilja ha på min vägg!

helt underbar eller hur? oooh fan att de ska vara så jävla dyra :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0