fågelräddaren!

Ja ni läste rätt här ovanför! Lilla jag räddade en bofink idag. hahahaha låter sjukt roligt när man läser det men det var faktiskt en liten upplevelse i sig själv. Har aldrig vågat ha en fågel på fingret förut, är lite smått rädd för dem. Men jag övervann min rädsla för att rädda livet på den lilla stackaren! You go girl...

Ska koka lite te nu sen hoppa i säng för i morgon kommer min lilla älskling hit. Tage då alltså, ska passa honom ett par timmar alldeles själv. Det kommer säkert gå bra hoppas jag. På kvällen ska jag nog sova hos syster min, man behöver hennes närhet ibland för att må riktigt bra! Fina storasyster.


Hoppas alla har fått en bra dag och att morgondagen blir ännu bättre! Puss :)

här är den lille rackaren, vist är hon söt? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0