just chillin!

Sitter här mitt i natten, skulle egentligen leka duktig och somnat för två, tre timmar sedan. Men ni vet hur det är, inte ens lönt att försöka? Jag var i Danmark igår med super trevligt folk. Var på tivolit, gick inne på gina tricot (3 våningar???) på ströget och åt en jätte god kinabuffé på Bejing. Idag har min plats varit i sängen, jag älskar min säng dessa dagar. Då man bara vill vara för sig själv och inte bli störd, ligga och känna att man lever. Men i morgon är det nya tag. Det ska städas, cykeln ska fixas och försöka prata igenom Stockholm resan med mina kära föräldrar så de kan förstå hur mycket man kan sakna sin vän!? Ja, men som sagt var skulle somnat för någon timme sedan så får se om jag lyckas bättre nu två timmar senare. Godnatt :)
BTW, ett hett tips från moi är att gå och se denna filmen på bio. Så jäkla rolig var den skrattade genom hela filmen plus att även killar kommer tycka den är bra också! Lätt värt pengarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0