måndag!

Just ni vill jag en himla massa saker.... Jag vill ha ett jobb, vill flytta hemifrån, vill ha en fin pojke, vill ut och resa till en massa underbara platser på jorden. Och så mycket annat som står i en väg och det mesta handlar om pengar... förutom enn skaffa en pojke dårå. Det är rätt sjukt att så mycket här i världen styrs av ekonomin. undrar egentligen varför det är så. Papperslappar som har ett så stor värde som alla är så beroende av. Ja vi får se vad som händer framöver.

Jag körde lite precis med pappa, eller ja, jag backade mest. Det gick sådär, jag är skit duktig på att köra fort men så fort man ska backa och köra långsamt så suger jag! Jag får köra lite mer så jag lär mig för jag vill verkligen ha det förbannade kortet nu. Aja, ska försöka ta mig in till festivalen i kväll i alla fall. om någon människa har lust att hänga på! Puss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0