3=bajs.

Victoria sov hos mig i natt, eftersom att skolan sket sig i morse så åkte vi in till Helsingborg för att kolla på löshår och lite annat. När vi väntade på tåget hem som skulle gå om en timme så kom det fram en supersöt och charmig 3-försäljare till oss.. Jag smälte som vanligt men jag sa till honom att jag tyckte att 3 var skit. 
JOFAN han övertalade mig och mitt dumma huvud till ett mobilt bredband. MEN VAD FAN SKA JAG MED DET TILL FRÅGAR JAG MIG NU?! Så klart fick mina föräldrar spel när jag kom hem, och det förtjänade jag! 
I morgon ska jag gå in till första bästa 3-butik och lämna tillbaks skiten och skaffa en kille som är tusen gånger hetare än han som sålde skiten till mig. Inte nog med att 3-abonemanget är bajs, det är fan försäljarna också! Man kan ju säga att det är som en "bredbandsvåldtäckt".. Ge sig på småflickor utan att de vill så de skaffar onödiga saker. 
SKADESTÅND 200.000? japp! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0