A lack of color

- Fredag, En helt okej sådan. Mamma slinga mitt hår idag, blont som vanligt... När ska jag våga ta chanser?
Jag är verkligen mesig när det gäller sånt, följer bara andras åsikter.. SKÄRP DIG AMANDA!

I alla fall så blev det bra som vanligt, och vi åt en jätte god middag efter det. Jag är även mycket mesig över att testa nya smaker, som svamp tillexempel.. I kväll åt vi  ostronskivling... hör bara på namnet?
Det var verkligen skit gott, mamma tvingade mig att smaka en bit och jag försökte hålla minen som skulle föreställa att jag tyckte det var äckligt men jag var tvungen att få fram ett litet "mMm gott!" oooh jag kan aldrig hålla mig ;)

Jag håller på att städa mitt rum just nu som är det segaste en människa kan göra en fredag.. men måste för ska få fint besök i morgon:) Hoppas ni får en super trevlig fredagskväll så ses vi på tåget i morgon när jag åker till jobbet sex och ni ska på efterfest som vanligt! puss :)

finns inget bättre, slår nästan O.C .. kvällens sysselsättning!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vill du vara med och tävla om att bli dagens blogg? Anmäl dig här: http://selb.blogg.se/2011/february/blev-det-du.html

2011-02-05 @ 04:56:28
URL: http://selb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0