afrikans dans kan ändå va min grej?

Tjohej!
I dag så fikade vi hos min bror & co. Tage har blivit så stor, han har börjat hitta "fisljudet" med läpparna så han spottar långa vägar.. Men hur mycket han än spottar på en så smälter jag i alla fall. :)

Just nu har jag precis övat på lite rörelser till genomgången på vår afrikanska dans i morgon.. jag skulle stå för avslappningen och så.. den blir crazy. ;) Riktigt roligt.. I morgon beställer jag blonda clips, vill ha utsläppt.. grymt trött på att sätta upp skitet. KORT KORT KORT!! blä. Anyway kommer ha en lugn kväll, hoppas ni också har det. puss!

jag gillar simpelt, simpelt är snyggt! :)

Kommentarer
Postat av: snookie

fråga mig VAD som helst i min frågestund, det är bara att fråga i vilket inlägg som helst, jag svarar på allt puss!

2011-02-15 @ 14:43:22
URL: http://snookies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0