ångest dagen!

Sitter här med Mikaela i skolan, ångest. Alla studenter jag ju lov förutom en själv, skolhelvete?
Snackade med syrran innan och vi har äntligen bestämt när jag ska åka upp till Göteborg. Åker på söndagen vecka 10 och stannar till onsdagen. Det ska bli så skönt att åka upp och komma bort från allt här hemma i några dagar. Ska försöka att träffa Rasmus en dag också när jag ändå är där uppe och glider runder.

Idag ska jag bara ta det lugnt, fixa lite med projektarbetet kanske om jag har lust.. I helgen hoppas jag att jag får jobba lite, har inte jobbat på två helger. Även fast jag ska hänga med Victoria hela helgen så kan jag sticka till jobbet på morgonen när hon sover. Så ring mig jobb?

För tillfället mår jag inte så bra psykiskt.. Behöver kanske inte nämna namn men jag blev oerhört besviken på en människa här om dagen som jag trodde var det mest underbara personen som fanns. Jag sa faktiskt upp kontakten helt med "den". Jaja, stackars "dens" partner som inte förstår hur falsk denna personen är. fyfan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0