do it like a dude!

Ojojoj vilken sjuk kväll det blev igår... Jag åkte hem till Victoria i går eftermiddag så fick vi ett impulsflipp att vi skulle dra till lokalfesten i alla fall.. Så ja, vi fixade till oss lite och tog moppen till Svalöv. Det blev en sjukt lyckad kväll och fett ös var det också! Meeeen sen fick vi inte igång moppen när vi skulle hem igen för det var så jävla kallt. fail på oss. moppejävel!

Så vi fick åka bil hem av en kille, som Victoria kände då.. Inte någon random snubbe.
Sen i morse fick vi ta Victorias brors moppe och köra tillbaka till Svalöv för att försöka starta skiten.. när vi beslöt oss för att ge upp så startade den.. JAAA! typ.. ;)


När vi kom hem till henne åter igen så bakade vi och städa och dansa och gjorde allt roligt som vi brukar göra tillsammans.
Jag älskar dig gumman, nu har vi varit vänner i snart 3 år och det känns som vi är barndomsvänner. kärlek!

Jag & Victoria i Kroatien, hon följde med mig dit efter att vi hade känt
varandra i bara 2 månader.. ödet? japp <3

Kommentarer
Postat av: VICTORIA

hahaha sjuuukaste!

2011-03-02 @ 21:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0