Headache-moment!

Slow down sister! Jag har allt för mycket på gång just nu, hinner jag med? Knappast. Jag jobbade i morse och det var kaos rent ut sagt. Jag mådde dåligt och inget var som det skulle, nåväl jag tog mig igenom dagen och stack och träna vid sju. Vilket nu skulle kosta 100 kronor per gång.. Jag menar, vattengympa i en halvtimme skulle kosta 100 kronor/gång? Inte okej! Så nej, det stryker jag. Mådde ganska dåligt efter det eftersom jag äntligen hade hittat ett träningssätt som passade in på mig.

Så jag cyklade hem efteråt allmänt irriterad och det var ungefär 3mm tjock is på gatan och jag vurpade med cykeln och slog i bakhuvudet. När jag äntligen hade tagit mig hem så hade jag en riktig huvudverk och fått en mini hjärnskakning enligt föräldrafakta. GREAT! I morgon börjar jag klockan tre, jag ska ligga kvar i sängen hela dagen och inte röra mig ur fläcken ska jag säga er. Ett långt inlägg, men jag måste få ut min ilska på något sätt.. Godnatt!

ljudet av ett hjärta, behöver ljudet från ett annat hjärta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0