hello sunday!

Vaknade i morse av att telefonen ringde.. Och jag hade båda bärbara telefonerna på vars en sida av mig... en personlig väckarklocka som antagligen ville att jag skulle gå upp, äta en nyttig frukost och gå ut och träna... Jag funderade på det i ungefär två minuter men sen drog jag täcket över mig igen.

Idag ska jag jobba fullt ut med mitt projektarbete, det är bara två veckor kvar sen ska det redovisas.
Har man ångest eller? svar ja. Så om ni vill vara med och medverka och svara på några enkla frågor om hur vi påverkas av bloggar och bloggeri så bara hör av er! Nu ska jag försöka komma igång. Puss

Om jag får välja att vara en trevlig vit vinterbrud
så överväger jag mig själv att vara en sprallig chokladbrun sommarflicka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0