just around the corner.. if you ever make it!

Torsdag idag, Fredag i morgon, skönt! Idag så körde jag med Cami, vi övade backning runt hörn. Det gick sådär, livrädd var jag hela tiden haha.. Sen höll jag på att köra in i en lastbil mitt i stan, jag glömde att kolla i "dödavinkeln".
Fan! alltid är det något, jag måste bli bättre på det här med speglarna i bilen. Får antagligen ta mammas råd att leka att jag speglar mig själv, för det är ju sånt vi tjejer gör sa hon.. :)True story.. Aja, nu har jag grafisk kommunikation C.. och vart är läraren? Han kommer antagligen snart, sen ska jag äta mat så jag blir fet!

Denna helgen kommer bli fruktansvärt trevlig, jobbar bara tre timmar på lördag. alltid något.
Snart ska jag göra om layouten på bloggen... börjar tröttna ganska starkt på den. Hojta om ni har förslag!



Jag har beslutsångest över mitt förbaksade hår! Långt eller kort?


En liten trevlig sommarbild som grädde på moset.
Mina vänners cyklar från sommaren 2009 om jag inte minns fel.
Överväger om jag ska måla min svarta cykel rosa till sommaren?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0