Nobody sleeps when Im awake!

Hallå!
Igår blev det en över lyckad kväll.. Drog till spisen med min kära kusin. För er som inte vet vad spisen är så är det en slags "rockbar" i Lund där man hittar massor av trevliga människor!
Hade verkligen jätte roligt! :)
Idag vaknade jag med världens huvudverk som vanligt varje lördagsmorgon om man inte har jobbat kvällen före.

Bestämde mig för att stanna i sängen i några timmar för att kolla lite filmer och äta av mitt natur godis.
Mumma! Meeeen jag är en person som ALLTID ska testa på nya saker, jag menar. Vad kan gå fel?
Så jag hade köpt lakritsbitar fyllda med mjölkchoklad och det var nog det äckligaste naturgodiset jag någonsin ätit.. Dumma mig, får fega lite. Speciellt när det gäller dyrt godis? Aja.. i kväll får vi se vad som erbjuds. :)


puss!

igår hade jag på mig min fina topp från H&M ..
Om inte sommaren kommer till mig så får jag komma till den!
eller vad säger ni? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0