alltså detta var ju helt okej?!

- Okeej.. jag är just nu världens gladaste person. Jag ringde till Savoy idag i Malmö, hade fått tipset av min kära kusin för längesen men det har inte blivit av att jag har hört av mig till dem. Så idag när jag låg och latade mig kändes det som ett ypperligt tillfälle att höra av sig till chefen. Hon svarade dock inte så jag lämnade ett meddelande. Jag trodde absolut inte att hon skulle ta tid till att ringa tillbaka.. men ni? DET GJORDE HON! Så den 25de ska jag på ett möte för att diskutera mer. så ladies and fellas... IVE GOT A JOB!! ;)

Om någon timme jag ska sticka iväg och träna med Elin, bye bye!

Kommentarer
Postat av: tove

fin blogg :))

2011-01-22 @ 18:11:50
URL: http://tooverydell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0