Den fjärde januari - 2011

God förmiddag!
Det känns en aning annorlunda att skriva 2011 helt plötsligt. Men man får antagligen vänja sig i ett år framöver.
Natten till idag spenderade jag hemma hos min kära kusin ute i skogarna i Ålstorp, alltid lika mysigt men god mat.
Nu, klockan ett så ska jag och min syster åka till mormor och morfar och äta riktig husmanskost, antagligen fika efter så man är riktigt mätt när man kommer hem senare i kväll. ;)
Det var dock finare väder igår än idag så det blir ingen långpromenad för min del idag. Hoppas att alla får en bra fortsatt Tisdag. Puss!
Min brors sambo la ut en jättefin bild på min lilla påg, nyårklädd och underbart fin!


Här kommer lite fina nyårsbilder, bland annat på våra pigelindrinkar, MUMS!


Vi hade ganska kul i mitt kök under middagen ;)

Kommentarer
Postat av: QN

Sv: Bara bra här med:)

2011-01-04 @ 13:32:29
URL: http://payback.webblogg.se/
Postat av: elin amour [en störd jävel]

Hej:)

Vilken fin blogg du har!:)

allt bra?:)

2011-01-08 @ 00:45:29
URL: http://onefabulous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0