sömnlös i skåne.

Kan inte sova.. kanske för att jag har sovit hela dagen, eller kanske inte... Det finns så mycket känslor inom mig just nu.. som inte går att bearbeta. De bara finns där, kärlek, hat, besvikelse kanske? Är kanske mest besviken på mig själv, när man inte lyckas. Ush, detta är inte kul.. Jag har bestämt mig för att ställa klockan på tio i morgon. Tänkte gå och simma, gymma lite kanske. För att rensa tankarna. Det är fredag i morgon och då ska man ha roligt.

Det svåraste jag nog har gått igenom är saknade utav dig. Jag trodde att jag redan hade gått igenom "love of my life" men detta är så mycket svårare än så. Jag vågade aldrig ta steget till kärleken igen, men du övertalade mig att försöka. För du sa att du aldrig skulle göra mig besviken. Jag kan inte sova, tänker på sommaren, på långa nätter, på dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0