we pusch, we wanna pump it up!

Sådärja! En stolt Amanda kom hem från gymmet för cirka en timme sen.. Det var ett skönt två timmars pass! Hängde först lite i gymmet, ett ganska så kasst sådant och sen gick jag och Elin in i simhallen och körde lite simmtag och vattengymnastik. Det kändes verkligen i kroppen efter! Jag solade idag för första gången i ett solaium.. har aldrig vågat ge mig på det eftersom mina pigment är så himla känsliga men det gick bra tror jag.. solade i tio minuter bara.

Jag har skrivit lite frågor till bloggläsare och skickat ut dem via facebook idag.. Fick några riktigt trevliga svar, kul när folk anstränger sig till att skriva svar. :)


Resten av kvällen ska jag kolla på gossip girl och ta det allmänt lugnt, i morgon ska jag in till stan tidigt för att fika med min favorit killkompis. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0