Have I lost my mind?

Hatar webcameror på kvällen, för det första så blir bilden dålig sen ser man helt sjuk ut också men ja varför inte? Jag har nog tappat mitt förstånd, antagligen. Jag äter numera inte griskött, eller ja det mesta köttet som är gjort av gris. Jag trodde jag bara skulle vara lite kräsen först men har alltid tyckt om det. Jag klarar verkligen inte av bacon och fläskkotlett längre. Vad är det med mig? Jaja hoppas det går över... Tappade min mobil i soptunnan också idag, heja mig! Jag märkte det dock bara någon minut efteråt. Hoppas jag inte förblir såhär knäpp, tycker inte det klär mig så bra ;) Snart ska jag hoppa i säng för ska upp med tuppen, alltså klockan fem! Vi hörs när jag är hemma och då bombar jag bilder! puss :)

Kommentarer
Postat av: Sofia - Mode, foto & personligt

Godmorgon :)

2011-07-15 @ 07:13:00
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0