hello autumn!

Blir så ledsen men ändå exalterad. Det börjar säljas nya höstkläder och prylar i butikerna nu. Jag vill ha mer sommar men samtidigt så är det alltid kul att införskaffa sig nya klädesplagg. Men vafan, det känns som om sommaren precis har kommit och jag tror inte det bara är jag som känner så? Men med detta vädret kan man tycka hur som helst, för det suger. I kväll kommer mina kära föräldrar hem från Stockholm så jag får sätta igång och dammsuga lite nu kanske. Hatar att dammsuga när jag är hemma själv, vet faktiskt inte varför...
Jag har också bestämt mig för att införskaffa mig en bra locktång. Mitt löshår ser bättre ut på om det är lockigt, plus att jag trivs med det så. Hoppas ni alla får en bra dag i det mulna sommarvädret så hörs vi om ett tag! puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0